vickipower

Alla inlägg under juli 2014

Av Vicki - 29 juli 2014 22:59

Hej hej!

Idag, nyss, fick jag en länk av min kära vän som bor i skåne. Han sa att han skulle lära sig dansa och då tyckte han att denna dansen passade hanns "forum". Tycker själv att den är jätteful fast den är ganska rolig på samma gång så sen tänkte jag.. ja det passar han. Här är den iallafall x) Kram och kyss  


Av Vicki - 26 juli 2014 20:16

Hej hej!

Denna veckan har det varit 30 grader varmt varje dag, det har varit hemsk men nu skulle det förhoppningsvis bli regn.. Jag vet inte men men.. Nu har jag bott hos pappa nästan varje dag sen sommarlovet började. Det har varit jätteskönt utan morsan och det har varit varm och gött och jag har inte gjort så mycket annat än att sola och bada! Men i Onsdags kom jag hem till Lidköpig igen. Sov hos Elin en natt och dagen efter va vi och badade, Jag, Elin och Elins pojkvän. Det va inte så kul för dom typ dissade mig men det va kul på vägen från stranden för då fick jag köra moppen från skogshyddan till elin. Sen laga dom mat! Sen kom mamma och hämtade mig på kvällen efter att hon jobbat och vi åkte och köpte mat på donken. I går så va vi och badade hela dagen på naven och när vi skulle åka hem va bilnycklen borta! Det va förfärligt och vi sprang runt och blev hysteriska sen hittade jag den i blåbärsriset, VILKEN TUR!! sen åkte vi hem och kollade på film, divergent, riktigt bra film! idag har jag träffat Alice sen har jag bara varit hemma, hoppas allt är bra med er! Kram och Kyss   


(gammalbild)

 

Av Vicki - 18 juli 2014 17:42

Denna veckan har vi varit på östkusten och tältat på en kamping!! Det va jätte kul fast det var äckligt vatten.. I Fredags så sminkade carro mig och fixade mitt hår sen gick vi ut och tog massor med kort sen i lördags så åkte vi till Värnersborg till gaddesanna och badade efter det så åke vi till Sofia och passade deras hund (för hennes mamma och dom va på semester) och så hade jag en trevlig tid med Sofia och syster :) Vi grillade sprang runt och fånade oss med en skvätt alkohol och spelade spel och så sköt vi lite luftgevär, så trevligt! På söndagen kollade jag på när farsan spelade teater det va lite speciellt för han spelade en töntig arbetsnarkoman som skulle gifta sig xD. Sen på måndagen så åke vi till Lidköping och handlade och jag hämtade lite saker sen på tisdag åkte vi iväg till Oxelösund och reste tälten och hade tre häliga dagar på östkusten med god mat trevligt sällskap och mycket skratt, sol och bad! När vi åkte hem därifrån så åkte vi förbi polkagriskokeriet i Gränna och kollade hur man gör polkagrisar, tyckte faktiskt det va intressant! sen köpte vi lite godis och åkte hem. jag har läst ut en bok också, hade ett vad med en kompis vem som läste ut den snabbast, jag vann för jag kunde inte slita ögenen från den! Vi kom hem igår runt 8 halv 9 tror jag. I morgon så ska vi på fallens det kommer bli sköjj sen på kvällen ska vi tälta vid jämnesjön och åka båt och sånt där. Det blir säkert bra! Här är lite bilder.. Ignorera mitt fula tryne för jag är osminkad på några bilder x-x Kram och Kyss   

 

 

                 

Yo.

Av Vicki - 11 juli 2014 14:36

Jag vet att jag inte har bloggat på typ evigheter men ah jag vet typ inte vad jag ska skriva för jag gör inget på dagarna förutom att kolla på film, äta mat och gå ner och bada och jag tror nte ni vill veta om det. Haha nä men jag saknar skolan för där är mina vänner. Nej jag saknar inte skolan men jag saknar allt det roliga där. Nu ska jag gå ner och irritera min halvbror för han är en tönt. hejdå   


ps. Visste ni att....



  

Kram och kyss  

Presentation


Hej hej! Kul att du har hittat hit. :) I min blogg kommer jag att skriva lite av varje. Vad jag ska göra, vad jag har gjort, vem jag är med, vad jag stör mig på, vad jag hatar, vad jag älskar, lite tips, lite fakta etc.
Hope you like it! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

VICKIPOWER


Ovido - Quiz & Flashcards