vickipower

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2015

Det hände en grej.

Av Vicki - 20 augusti 2015 20:11

Hej hej!


Förlåt att jag inte har skrivit nu på ett tag men det har verkligen varit fullt upp hela jävla fitt sommarn som jag har slösat bort på att åka fram och tillbaka från falköping. Jag säger bara en sak. Om din partner börjar anklaga dig för saker som att vara otrogen så är det rätt stor risk att hen gör det först. Lita inte på någon för du blir bara sårad och sen tycker du att du förtjänar någon bättre. Vilket du antagligen gör om du inte är likadan. Då förtjänar du ingen bättre. Det hände mig. Jag var världens bästa flickvän. jag har inget bra självförtroende men det kan jag faktiskt säga att jag var. Jag hade inget kontrollbhov, Jag var nästan aldrig svartsjuk och när jag var det så visade jag det lite grann så att han inte skulle tycka att det va jobbigt, jag var inte för "på" och jag var inte för "av", Jag kunde hålla hanns hemligheter mellan oss, jag skickade söta små meddelande om mina känslor men inte för ofta, jag visade ofta hur jag kännde genom att finnas där när saker var svårt och jag var alltid med när han ville att jag skulle följa med. Jag fanns där och vad fick jag för det? Ja jag fick reda på att han hade skrivit till mina vänner. MINA VÄNNER!!! asså jag är inte en person som blir arg för saker och så men asså det va fan droppen. mina vänner.. kul.. fast ah det visar ju vilka bra vänner det va också.. så fuck those bitches. Iallafall när jag fick reda på det åkte jag hem till en kompis och eftersom jag inte mådde så bra psykiskt så bodde jag hemma hos han 3 veckor innan skolan börja. Nu har skolan börjat och jag har börjat planera saker redan. Jag ska försöka skaffa ett jobb så att jag kan ta tag i mitt körkort och försöka börja spara pengar till studenten. Det är ju sista året nu så ska försöka ta tag i saker och ting nu. Mamma har hittat en kille i stockholm och carro har hittat vänner där också så mamma och carro ska flytta dit. Jag ska flytta hem till pappa... kul.. Aja det blir nog bra.. Jag har inga bilder för min telefon blev vattenskadad för ett litet tag sen och har inte orkat ladda över bilderna till datorn så laddar över bilderna när jag orkar och så. 


Förra fredagen så hade vi prideparty här hemma. Det va awesome och jätte kul förutom att alla bråka med alla och folk försvann och sen kom dom tillbaka, ett fönster gick sönder, två tavlor, tre flaskor, sju glas och carros armar.. Ja jag orkar inte ta upp det för det är en lång historia om adhd-utbrott, psykoser och "beroendehet" av droger(från andra jag rör inte sånt där). Iallafall, på den festen lärde jag känna massa nytt folk och hade en rolig tid med nära och kära och lite sånt <3


Nu ska jag sätta mig och plugga för jag har redan fått läxor(andra dagen i skolan) och det suger men det måste göras.. Aja Kyss och Kram och lita inte på folk du inte känt minnst ett halvår. eller mer om det går. Jag ska försöka skriva snart igen pöss <3 <3 <3 <3 



               



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vicki - 6 juni 2015 10:20

Hej hej! Denna veckan har gÅt sjukt fort! Det är nog för att jag har gjort saker hela tiden tror jag! I måndags så va det karnevalen jag va Batman ;) sen så va det fest på kvällen hos Rasmus det va as kul för älsklingen va med och hanns tre vänner va...

Av Vicki - 29 maj 2015 09:26

Hej hej! Nu sitter jag i skolan med värdens roligaste träningsverk från igår. Våran skola hade nämligen friluftsdag igår och dom som inte skulle vara med var tvungna att ge en mil. Jag friidrottat inte så jag gick en mil. Mina vader gör ont och jag...

Av Vicki - 25 maj 2015 09:15

hej hej! Jag har haft min livs bästa helg på evigheter. Jag trodde inte på horoskop innan men nu gör jag de. I tisdags så fick jag "veckans horoskop" och där stod de att jag skulle få mitt livs mest kärleksfulla helger. Det har det varit också!! Den...

Av Vicki - 11 maj 2015 21:40

Hej hej! nu har jag inte skrivit på ett tag igen men jag har inte mått så bra i mitt psyke men nu börjar jag resa mig på fötter igen! Ja vad har hänt under tiden jag inte skrivit undrar ni säkert? eller? nä det kanske ni inte gör >.< är inte ...

Av Vicki - 1 mars 2015 19:13

Hej hej! Jag har tränat teori till körkortet som ett kiosk mongo. Jag fick 70% av 100% förut, visst de täcker inte till ett körkort men de är på god väg :D i veckan har det inte hänt så mycke.. Som vanligt.. I måndags så gjorde jag typ ingenting fö...

Presentation


Hej hej! Kul att du har hittat hit. :) I min blogg kommer jag att skriva lite av varje. Vad jag ska göra, vad jag har gjort, vem jag är med, vad jag stör mig på, vad jag hatar, vad jag älskar, lite tips, lite fakta etc.
Hope you like it! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

VICKIPOWER


Ovido - Quiz & Flashcards