vickipower

Alla inlägg under december 2014

Av Vicki - 28 december 2014 00:43

Hej hej!
Vet att det va längesen nu men men.. Sist jag skrev va jag i Götet o handla julklappar med bästa vän.. Ja nu är julen äntligen över och alla är nöjda o glada hoppas jag.. Jag fick ett jättefint armband med Forever symbolen(liggande 8) vilket jag har önskat mig hur länge som helst fast jag har velat ha ett halsband då :p tror jag ska köpa det när jag får pengar :) sen fick jag en ny tröja, nya byxor, lite ringar och en jättefin sparbössa :) det jag själv gav va sockar(med roliga tryck) och två stora klubbor. Det va mycket trevligt fast äcklot va sur hela tiden men men.. På kvällen spelade vi poker. Första gången kom jag näst sist och andra gången kom jag 3a och vi va 7 som spelade. Dagen efter så kom jag 2a men då vare 5 spelare för Karin låg o dreglade hemma och äcklot spelade dator. Men men.. Sen har det inte hänt så mycket förutom idag och då vare att jag följde med papi och Lindur när dom spelade poker på lokal. (vpf - vedums poker förening) det va faktiskt kul xD sen när Linda åkte ut så åkte vi hem och kollade på tjejfilm och käkade chips o dip. Jag vet att vi är tjocka men det får man va ibland och påtal om onyttigheter för ca 2 veckor sen bakade vi julgodis och ca 2 dagar innan det bakade jag o Amanda pepparkakor, mycket trevligt. Och på tal från ingenstans så gifte vi oss i måndags. Trevligt huh? Ja mycket. Intressekluben antecknar. Eller?

Här får ni lite bilder kyss och kram <3

^--- Förlåt Jasmine om jag inte fick lägga ut den men tycker du är så fin på den bilden <3<3<3

Av Vicki - 13 december 2014 15:50

Hej hej hoppas ni mår bra! Jag mår jättebra, just nu sitter jag på starbucks i Götet! Här får ni lite biler och eftersom jag inte bloggat på ett tag får ni lite på vad som har hännt det senaste också!! :)

Äckelgubbe---^

Ha en bra dag gott folk och snåla på det goda! Pöss hej! :)

Av Vicki - 4 december 2014 10:31

Hej hej!
Nu sitter jag på praktiken är så trött så jag kommer säkert typ somna när som helst.. Nä kanske inte men ah.. I morse när jag kom hit gjorde jag vääääärrrrrlllllddddeeeennnnnssss misstag. Jag gav ett barn en vanlig macka med vanligt smör när det barnet är både laktosintolerant och har glutenallergi. Det kunde ha slutat illa om inte min handledare såg detta.. Nu hatar hon mig mer än innan.. Kul -.- min katta får stå för bilden (y)

Presentation


Hej hej! Kul att du har hittat hit. :) I min blogg kommer jag att skriva lite av varje. Vad jag ska göra, vad jag har gjort, vem jag är med, vad jag stör mig på, vad jag hatar, vad jag älskar, lite tips, lite fakta etc.
Hope you like it! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

VICKIPOWER


Ovido - Quiz & Flashcards