vickipower

Alla inlägg under november 2014

Av Vicki - 30 november 2014 01:29

Nu va det ett tag sen jag skrev men har inte haft något att skriva om :( men nu är jag hemma hos Amanda och har dansparty innan hennes pojkvän kommer :) igår så lekte Amanda modell och vi hade en mycket trevlig stund. Här får ni lite bilder puss och kram ??

[Bild]

[Bild]

Självklart har vi ganska många fler bilder som jag har valt att inte ta med till respekt till hennes pojkvän..... Ja hon visar ganska mycket hud på dom bilderna så x-x men men hare bra! :D

Av Vicki - 21 november 2014 14:34

Hej!
Jag är fortfarande sjuk och så men tror jag blir frisk nu i helgen.. Om jag inte blir så kan vi ju typ döda bakterier och virus. Nä men Aja skit samma. Nu ligger jag i sängen ska snart gå ut och gå och få lite frisk luft. Det kan ju också vara bra ibland. Behöver också tända tankarna lite för det har hänt lite saker in My life på sista tiden.. Men det behöver vi inte ta upp (y) sen så ska jag nog bara sitta hemma resten av dagen.. Carro åkte till sin kompis idag så det blir nog en tyst och lugn kväll för mig själv och katta för mamma jobbar idag. Hade bra vänner kram och kyss!!

LL!

Av Vicki - 19 november 2014 02:42

Hej hej!
Jag måste bara säga att livet är det bästa som finns ibland. Även om det handlar om att ligga vaken en hel natt för att man pratar i telefon ;) nä men allt känns så bra ibland bara ville bara säga att allt tråkigt som händer kan vara bra också, bara man vill att något bra ska hända så kan man vända upp och ned på det tråkiga och se åt det roliga även fast det inte är mycket. Ja. Det är väl bra?

Som sagt så är jag fortfarande sjuk med feber, halsont och en hemsk snuva. Men jag kan se det positivt, jag fick prata i telefon igår med den bästa och jag är fortfarande glad för det c: ja jag vet inte riktigt vad jag nyss skrev men hoppas ni förstod.. Om ni inte förstod kan ni ju läsa en bok om hur man ser saker från den ljusa sidan eller nått. Men nu ska jag sova GODNATT :D love from mig :* <3

Av Vicki - 15 november 2014 10:52

Hej hej!
Nu har första veckan i praktiken gått och det är jätteroligt verkligen, alla barn är så söta ^^ men nu är det så att jag är sjuk vilket man blir ibland. Ligger här i min ensamhet medans min syster och min mamma är i stallet.. Inte kul men men vad ska man göra? Jag bjuder på bilden..

Av Vicki - 7 november 2014 19:53

Hej igen, va ett tag sen jag skrev nu men jag pallar inte skriva en jävla bibel om allt som hänt så jag ger er lite bilder.. Hoppas det räcker pöss och kram ??

Presentation


Hej hej! Kul att du har hittat hit. :) I min blogg kommer jag att skriva lite av varje. Vad jag ska göra, vad jag har gjort, vem jag är med, vad jag stör mig på, vad jag hatar, vad jag älskar, lite tips, lite fakta etc.
Hope you like it! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

VICKIPOWER


Ovido - Quiz & Flashcards