vickipower

Alla inlägg under januari 2015

Av Vicki - 26 januari 2015 21:42

Hej hej nu va det ett tag sen jag skrev fast ah det är väl ändå ingen som kollar min blogg regelbundet ändå så haha!

Ja i helgen så va jag på fest hos min fru, hennes mamma va borta så vi passade på att ha lite fest. Det blev jättelyckat och alla va på bra humör osv. Ja jag orkar inte berätta mer om den för det slutade med att jag fick ta hand om de fullaste haha! Btw så har jag inte så stor klädgarderob så ja jag brukar ha samma kläder när jag är på fest .-. Så ja jag har samma tröja som jag hade på nyår och ja jag har tvättat den så nu behöver ni inte gå runt och säga att jag går runt med samma kläder för shit happens och efter det har man inte så mycket pengar till att köpa nya kläder med. Slutdiskuterat.

Hoppas ni har det bra, jag har det bra. Pöss och kram <3 #bildbomb

Av Vicki - 12 januari 2015 09:44

Nu har jag haft det bästa lovet på lång tid! Snön kom inte förens igår men men skit samma :) vi har åkt bil, vi har kollat på skräckfilm ;) och så har vi bara suttit och snackat också :) det har varit supermysigt :) men men nog om mig här får ni lite bilder kyss och kram skumbanan :* <3

Presentation


Hej hej! Kul att du har hittat hit. :) I min blogg kommer jag att skriva lite av varje. Vad jag ska göra, vad jag har gjort, vem jag är med, vad jag stör mig på, vad jag hatar, vad jag älskar, lite tips, lite fakta etc.
Hope you like it! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

VICKIPOWER


Ovido - Quiz & Flashcards