vickipower

Alla inlägg under maj 2015

Av Vicki - 29 maj 2015 09:26

Hej hej!
Nu sitter jag i skolan med värdens roligaste träningsverk från igår. Våran skola hade nämligen friluftsdag igår och dom som inte skulle vara med var tvungna att ge en mil. Jag friidrottat inte så jag gick en mil. Mina vader gör ont och jag går som en anka men det går bra för jag ska hem till han idag och få är allt bra. Det va allt hejdå.

Av Vicki - 25 maj 2015 09:15

hej hej!
Jag har haft min livs bästa helg på evigheter. Jag trodde inte på horoskop innan men nu gör jag de. I tisdags så fick jag "veckans horoskop" och där stod de att jag skulle få mitt livs mest kärleksfulla helger. Det har det varit också!! Den har innehållet skratt, mys och han. Han som gör att hela världen känns perfekt. Han som får mig att känna mig som den finaste människan på planeten. Han som aldrig skulle såra mig med flit. Han som är min. Allt känns bara perfekt. Har aldrig känt såhär någonsin för någon. Jag tänker inte säga vem de är än för jag vill veta att detta inte kommer ta slut efter en månad först.

Men vad har vi gjort då? I fredags så kom jag hem till han, då träffa jag hanns familj, sen tittade vi på film en stund, sen käkade vi, sen kollade vi klart på filmen, sen kollade vi på en annan film, sen gick vi och la oss. Nästa dag vaknade vi av att hanns mamma kom in i rummet för han skulle på fotbollsmatch vid 12. När vi hade käkat frukost, klätt på oss, myst lite så åkte vi iväg för att hämta hanns kompis, sen åkte vi till ett ställe ungefär en timme utanför Falköping och där skulle han spela. Det slutade 4-2 till dom. Sen åkte vi hem. Jag va astrött så jag somnade i hanns säng när vi kom hem. Sen när jag vakna var maten klar så då käkade vi, sen skulle vi igentligen på fest men vi orkade inte så vi stannade hemma och kollade på Eurovision. SVERGE VANN!! :DDD sen åkte han och hämta en kompis som skulle sova hos han den natten. Han fick sova brevid hanns syrra haha. Sen vaknar vi över att hanns kompis kommer in i rummet vid halv 11 och han säger att han ska åka hem. Sen när han har åkt käkar vi och sen åker vi på en till fotbollsmatch som hans lag vinner med 6-1 och sen när vi kommer hem så åker jag tillbaka till Lidköping.

En helt underbar helg med mycke mys <3<3<3<3

Av Vicki - 20 maj 2015 14:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Vicki - 11 maj 2015 21:40

Hej hej!

nu har jag inte skrivit på ett tag igen men jag har inte mått så bra i mitt psyke men nu börjar jag resa mig på fötter igen! Ja vad har hänt under tiden jag inte skrivit undrar ni säkert? eller? nä det kanske ni inte gör >.< är inte så intresant av mig så förstår er XD Jag har inte gjort så mycket i vilket fall. Jag försöker plugga teori för körkortet men det går åt helvete. Morsan säger att jag borde köra upp snart men jag vet inte.. känns inte så bra tycker jag inte men det går ju bättre och bättre måste jag säga men känns inte jättebra än.. skolan ska vi inte ens prata om för där går allt åt helvete. Det känns verkligen som att jag inte kan göra något för att rädda skolan.. Allt är verkligen skit där.. usch hatar skolan.. Varför ska vi gå dit? Inget fastnar ju ändå.. Sen är det denna jävla förkyldning som aldrig går över.. Den har varit på mig i mer än en månad nu på riktigt... Hostar och hostar och hostar och det verkar inte finnas nått som gör så att det blir bättre och förkyldningen gör att jag inte orkar med nått. Ni vet när man är sjuk och känner sig svag så känns det hela tiden och det är sjukt jobbigt. 

 

Ni som känner mig vet att jag tycker om att ta kort på mig själv.. jag har verkligen över 2000 bilder i mitt bildgalleri på datorn(för jag för över allt till datorn när jag har tagit kort med telefonen). Det roligaste är att över 75% av alla bilder är endast på mig. Och varför säger jag detta kanske ni undrar? Jo för jag tycker att man inte ska skämmas över sig själv. Jag tycker att man ska våga säga att man tycker att man är vacker som man är. Jag hatar dagens ideal och jag hatar när folk sitter och kommenterar att man tycker att en själv är ful och tjock och att man inte tycker att man själv duger till. Det värsta är att ingen gör något åt det heller. Man ska få tycka att man är vacker som man är och att man är den finaste personen i hela världen utan att någon ska komma och trycka ner en. Jag tycker att det ska vara okej att lägga ut en bild på sig mage på instagram och skriva att man tycker att man själv är fin utan att folk ska trycka ner dom. Jag vill bara påminna folk att det finns faktiskt tusentals, inte någrastycken utan tusentals, folk, tjejer kom killar, unga som gamla, som har ångest att visa sig bland folk i bikini för dom tror att dom ser fel ut. För dom inte känner att dom är vackra. Så jag vill bara att ni ska känna att ni duger precis som ni är. Ni ska inte känna att ni behöver ändra på er. Ni ska få känna er behövda och älskade och vackra precis som ni är. DAGENS IDEAL SUGER ÅSNA! 

 

Så nu har jag fått ur mig lite känslor. Här kommer bildbomben från när jag skrev sist. Kram och Kyss   

 

 

 

 

 

                                                                                     

Presentation


Hej hej! Kul att du har hittat hit. :) I min blogg kommer jag att skriva lite av varje. Vad jag ska göra, vad jag har gjort, vem jag är med, vad jag stör mig på, vad jag hatar, vad jag älskar, lite tips, lite fakta etc.
Hope you like it! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

VICKIPOWER


Ovido - Quiz & Flashcards