vickipower

Alla inlägg under mars 2014

Av Vicki - 31 mars 2014 17:26

Hej!

Min fina vän har precis skaffat blogg så följ henne så blir hon så glad! Här är den då 


>>  http://nekooxo.bloggplatsen.se/  <<


Hoppas ni gillar den! Kram och Kyss!   


 



Av Vicki - 31 mars 2014 15:41

Hejsan!

Idag är det då Måndag och det har varit en dag med mycket sol, knäppa lektioner och glatt humör!   På svenskan imorse hade vi genomgång på nationella och jag kom fram till att jag ska göra en keynote på förr då och framtid. Jag satt och kollade lite på bilder och skulle söka på förr i tiden och då kom detta upp haha! (bilden) Skickade den till några vänner så dom fick skratta också    Nä nu ska jag plugga sen ikväll blir det väll åka och träna. Kram och Kyss!  


 

Av Vicki - 30 mars 2014 23:57

Hej hej!

Idag har det varit en sån där riktig städ dag! Usch vad trött jag är nu.. Jag vaknade runt 10 sen gick jag och gjorde frukost och sen började jag städa rummet. När jag var klar med rummet så tog jag och damma, dammsög och putsade och sorterade olika saker. När jag var klar med allting så gjorde jag pannkakor och senare på kvällen gjorde jag chokladpudding! mums!   Nu är jag helt slut så jag ska sova, Kram och Kyss!  


       

Av Vicki - 29 mars 2014 22:00

Hej vänner!

Nu sitter jag och kollar på mitt doftljus och Erth Hour tog nyss sitt slut.

I måndags så var jag med mamma på sjukhuset och kollade på när hon fick behandling för hennes fot som hon har ont i. Det var läskigt men intressant ändå! I tisdags så gjorde jag inte så mycket, men på kvällen var det underbart väder! Himlen var jättefin! I onsdags så var jag på en 2 timmars lång cykeltur. Åkte runt i Lidköping och inspekterade varenda hörn i hela stan typ haha    I Torsdags gick jag hem lite tidigare från skolan för jag mådde inte så bra. Sofia sov hos oss den kvällen och då åt vi kinamat! Det va gott hihi   


Igår va jag och bowla med några vänner det var mysigt och efter det så gick vi hem till Hilda och Edvin och åt och hade en rolig tid med mycket skräp i huvudet. bokstavligen. Vi åt godis med papper på och alla tog pappret och hade krig.. Det slutade med en STOR utskällning av Edvin haha!  Denna dagen fick jag nya vänner också. En minns jag inte namnet på haha.. Jag och namn.. Idag vaknade jag klockan 11 ungefär sen gjorde jag frukost och sen gick jag till bussen för att åka till arenan och träffa Nadde och Madde. Där var de jättemånga bilar och jättemånga människor. Ja, det var alltså typ crusing eller något sånt.  Vi va utanför arenan ungefär 1 timma och då satt vi på en liten gräsplätt och stekte i solen. Helt plötsligt frågar Nadine om hon får sätta på en kondom på min sko? haha så störd är hon.. Men jag sa ja så det gjorde hon ju såklart då. Sen kollade vi på massor med bilar sen gick vi till donken och käkade glass sen gick vi till stan och träffade Amanda som tog min mobil och tog massor med selfie. Sen gick jag hem. Det har varit en superbra vecka än så länge! Det bästa är att den är ju inte slut än.  Här får ni massor med bilder. Ursäkta bildkvaliten... Kram och Kyss   


                                                   

Av Vicki - 27 mars 2014 10:19

Hellu!

Nu sitter jag och jobbar med åldrande.. Vill typ bara hem och sova   Igår så somnade jag vid 7 på kvällen och vaknade halv 3 på natten. Det var väll inte det bästa men när jag vaknade åt jag en morot och sen kollade jag lite på film. Sen somnade jag om. Tur att jag kunde somna om haha!   Idag efter skolan ska jag väll åka till pappa och sen imorgon ska jag och bowla med Amanda får väll se om det kommer fler folk, hoppas det!    Nu vill jag bara att skolan kan ta slut så kan jag komma hem och sen åka till pappa    Kram och Kyss  

Av Vicki - 24 mars 2014 17:25

Hejsan hoppsan!

Idag har det varit en underbar dag för idag har det varit nästan 15 grader utomhus!     HELT UNDERBART! Jag ock Jasmine satt efter skolan på en trappa nästan vid idrottssalen och hade det bra i det vackra vädret och bara satt och lyssna på musik, tjöta och bara hade det mysigt. Jag satt då också och tänkte att jag ska börja jobba på min solbränna  Om man solar lite varje dag går det nog fort att bli brun, tror inte du? Ja nu ska jag äta. Undrar vad min syster har lagat för mat?


Måste bara skryta lite och säga att jag har tagit den bilden –––––v Kram och Kyss  


 

Av Vicki - 21 mars 2014 18:11

Hej igen va ett tag sen nu!

Har väll inte hänt så mycket sen sist så har inte orkat skriva.. I torsags och torsdagen innan så blev jag fotad i studeon av Nadde. Det var kul!    Nu ligger jag i min säng och gosar med katten. Här är en av de bilder som togs förra torsdagen! kram och kyss   

 

Av Vicki - 15 mars 2014 23:59

Hej igen!

Nu sitter jag i sängen och pratar i skype. Hittade Carros elcigg och tog lite bilder sen redigerade jag dom och de blev väll sådär   Ja det finns inget direkt att prata om så kolla på bilderna och skratta åt att jag är sämst på att redigera. Kram och Kyss  

     

Presentation


Hej hej! Kul att du har hittat hit. :) I min blogg kommer jag att skriva lite av varje. Vad jag ska göra, vad jag har gjort, vem jag är med, vad jag stör mig på, vad jag hatar, vad jag älskar, lite tips, lite fakta etc.
Hope you like it! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

VICKIPOWER


Ovido - Quiz & Flashcards