vickipower

Alla inlägg under oktober 2014

Av Vicki - 26 oktober 2014 12:09

Hej igen!!
Sist jag skrev var jag 17 år men inte nu längre... FÖR NU ÄR JAG 18 år :D shit jag är så euforisk så jag typ smäller av ^^ hade en mysig middag med nära och kära igår med paket och skratt och god mat med gott umgänge.

Som sagt hade jag fest i fredags och det sög fitta. Tänker aldrig ha det igen så jävla dålig fest så jag spyr. Fattar inte riktigt vad det var som blev fel men jag hade ingen rolig 18 års fest iallafall... Får se om det blir bättre någon annan gång. Aja pöss och kram kära vänner och grattis till mig igen c: lol.....

Av Vicki - 22 oktober 2014 09:17

Hej hej nu sitter jag på lektion och kollar på någon torskfilm har sovit typ hela lektionen så har typ inte sätt men det är väl kul... Tror jag heh idag ska jag städa och sen ska jag till stallet. Det blir säkert kul. Eller inte... Hare bra :) ??

Av Vicki - 21 oktober 2014 15:03

Hej hej!
Nu sitter jag och min Pappi på garströms café(tror jag det heter) och har det mysigt! Planerar lite inför helgen vad vi ska göra och så lite sånt där. Mysigt till tusen! Pöss och kram ??


PS. Min kaka är sne :(((

-

Av Vicki - 15 oktober 2014 23:07
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Vicki - 14 oktober 2014 15:21

Hej hej!

Nu sitter jag i skolan och väntar på Elin. Tänkte plugga lite naturvetenskap men får ingen koncentration så det går inte så bra... Men men. Idag har jag typ inte gjort så mycket förutom varit i skolan. Va däremot med Jazze och Sara och fikade. Det va mysigt (y) I helgen från fredag till lördag sov bästa kusin hos oss. Det var också mysigt. Fick ta och ta hand om henne. I stort sett allt vi gjorde: 

* Åt marshmallow fluff

* åt god mat

* åt godis

* satt vid datorn.

Ja... Jag har dålig fantasi på vad man kan hitta på men men..

I går så var jag och Amanda och fikade på Sedstöms. Det var jätte mysigt. Vi bara satt där och myste med våran macka och varm oboy(fast hon drack sprite)... Men det var jättemysigt :)

Sen nu på lördag är det bara en vecka kvar tills jag blir 18 *-* LÄÄÄÄNNNNGGGTTTTAAAAAARRR!!!!!! *-* Men att bli 18 handlar ju inte bara om att man får ta hand om sig själv.. Det handlar jättemycket om att ta ansvar också. Det är jag inte så bra på... Heh.. c: Men det ska nog lösa sig. Nu ska jag fixa med lite grejer innan Jag ska möta Elin. Pöss och kram   




 

Jag skulle serriöst bli den perfekta flickvännen ----v heh ^^

   

Av Vicki - 12 oktober 2014 00:04

Hejj hejj!

Jag har halkat efter med allt i skolan och så vilket leder till att jag har helt enkelt inte orkat skriva några inlägg och så.. Men nu kan jag det :D Var med bästa kusin igår, hon sov över hos mig och vi hade det bara allmänt mysigt    Sen har jag ÄNTLIGEN fått en ny telefon haha med framkamera xD Jag har alltså fått 582 bilder på 2 veckor medans normala människor får 500 bilder på ett år xD.... Ja det är väl det.. PÖSS OCH KRAM HEJDÅ :D



BTW! DET ÄR 14 DAGAR KVAR TILLS JAG BLIR FUCKING 18 ÅR!!!! DÅÅÅ JÄÄÄVLAAAARRRR >8D (skrattar ondskefullt)

   

Av Vicki - 5 oktober 2014 00:24

Hej hej!

Hur är det med er? Är det bra? Jo här är det inte bra kan jag ju bara säga. Jag stör mig så otroligt mycke på vissa personer. Dom kan vara så #€&%¶©£$#="€#©@£$∞§|[]¶§$. Jag måste bara säga att jag hatar när vissa säger "du kan alltid prata med mig" "jag kommer alltid finnas här för dig" "du vet vart jag finns" osv.. Alla har väl hört det någon gång, eller sagt det någon gång. Men jag måste bara säga att man ska inte säga det om man inte menar det för det kan såra en djupt. Det är precis det som har hännt mig. Jag känner en kille och han har hafft det jätte tufft det senaste halvåret och har gjort en del dumma saker osv. Och nästan varje kväll han jag fått sitta med mina pepp och försökt få han på bättre tankar osv. Men så fort jag känner att jag behöver prata med någon om något som har hännt finns ingen där och det är inte bara att prata om problem det kan vara något roligt som hännt också men det är just det att man hjälper folk och man stöttar folk och man ställer upp för folk man köper till och med dyra saker till dom för att dom kanske inte har pengar osv. men när man har det minsta pytte lilla saken att säga så väder dom ryggen åt. Jag vill bara säga att om ni ska säga "jag finns för dig" säg det och mena det. Om du inte menar det, säg det inte.

hejdå.

 

Presentation


Hej hej! Kul att du har hittat hit. :) I min blogg kommer jag att skriva lite av varje. Vad jag ska göra, vad jag har gjort, vem jag är med, vad jag stör mig på, vad jag hatar, vad jag älskar, lite tips, lite fakta etc.
Hope you like it! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

VICKIPOWER


Ovido - Quiz & Flashcards