vickipower

Alla inlägg under augusti 2014

Av Vicki - 24 augusti 2014 12:04

Nu har den första veckan av skolan varit och det känns redan som att allting har löst sig! Vi har fått några nya lärare och några lärare som vi hade innan har vi inte längre.. Aja man ser ju dom hela tiden ändå. Sen så har jag fått musik som individuellt val vilket är typ jättekul för har inte hafft musik på gymnasiet innan så det är ju kul. Sen så är ju inte mitt schema så kul eftersom jag börjar kl 8 och slutar kl 4 nästan varje dag. Men men. Imorgon blir det en bra dag för det första så ska jag äntligen börja körskolan! Jag har kört hur mycket som helst den sista tiden och hela sommaren och det är jätteroligt! I början så trodde jag att jag skulle ta död på oss men det har jag inte gjort och det är jättebra! :DD 

Och jag har börjat rida på Creeken igen och så har jag börjat träna igen och det känns så bra. Allting faller på plats igen efter ett långt lov :)


I förrgår så köppte jag ett sånt där babylips och jag tycker faktiskt inte att dom är så bra som alla säger isåfall är faktiskt eos bättre. Jag har använt mitt babylips ungeför 10 gånger och jag tycker bara att läpparna blir torrare och inte lenare. 


Hoppas ni hare bra och fortsätter läsa även fast jag tar typ och inte skriver så ofta längre. Kram och Kyss   


    

Av Vicki - 18 augusti 2014 22:04

Hej hej! :)

är allt bra med er? Här är det iallafall hur bra som helst! Jag har haft det gör bra hela veckan förra veckan och allt är bara bra osv. Jag orkar inte sitta och berätta om helgen för har varit hos Jasmine och så men imorn börjar skolan och det blir kul :D idag va jag för övrigt och kollade runt på körskolor och har bestämt mig att börja hos Anders wirdell eller vad det nu heter :) Det blir säkert bra.. Hoppas jag kan ta körkort i år! Aja som sagt så orkar jag inte sitta och berätta om förra veckan men en bild säger ju mer än 1000 ord så ni ser väl själva :) Kram och kyss <3




               




Jag vet att min syster är vacker *.* ---v---

           

Av Vicki - 13 augusti 2014 14:05

Imorgon kommer vara den bästa eller den värsta dagen i mitt liv. Jag är typ jätte osäker och blir typ rädd när jag tänker på det men men det ska nog gå bra... förhoppningsvis... Moment of truth.....


Det är så att imorgon är det hjulafton i stan vilket är en stadtfest för alla som har intresset "motorer". Detta innebär att det kommer vara massa folk här och det kommer antagligen innehålla fylla. Men jag ska inte dricka för jag ska bli nykterist. HAHAHAHAH X'D.. aja det är så.. mina kära vänner.. Att jag ska träffa en person som jag inte har träffat på tio månader och jag är så jävla nervös för jag vet inte hur det kommer gå och jag har massa förhoppningar om hur det kommer bli och så kommer jag bli besviken för att det kommer säkert inte alls bli så som jag har tänkt. Så. Ja. Jag kommer ju dö. Men vi får se hur det kommer gå. jag har för övrigt dött av den här tanken typ 846427395 gånger så jag fick ett CADRK(cpadhddamprabieskanin)-ryck så jag tog ut alla kläder från min byrålåda och min systers byrålåda och sen la allting i en jättestor hög på mitt golv och började sortera allting sen så la jag alla smutsiga kläder som jag hade på mitt golv och alla smutsiga kläder som min syster hade också i samma hög och sorterade upp dom och sen tvättade jag aaaaallllllllttttttiiiiiinnnnnngggg. Sen så damsög jag, bäddade rent i sängarna, hittade en gammal lapp (så nu kan jag börja spela sims igen :D), och så har jag dammat, diskat, gjort rent kattlådor och till och med lagat mat. Ja. Jag vet. jag är konsig... min syster trodde jag hade slagit i huvudet eller något för allting är ju tvättat och ihopvikt och rent och snyggt och det roligaste är att det kommer ju inte hålla så länge.. om en vecka. Max. kommer det vara lika rörigt igen... 


Så nu vet ni att om jag inte lägger ut något mer på min blogg så är det för att jag har fått en hjärtattack och dött. För det lär jag ju göra imorgon....... Eller så äre för att jag har tröttnat på att sitta och skriva om mina dagar. Aja MEN VI HÖRS SNART... förhoppningsvis.. Kram och Kryss   


IMF(ignoreraminafinnar)

    

Av Vicki - 11 augusti 2014 00:01

Hejj hejj.

Ja det va ett tag sen nu.. Igår va jag på cassies 18 års fest det slutade inte så bra för mig men det var roligt ändå! :)

Jag har sovit hos bästa vän hela veckan och vi har gjort allt möjligt kul! vi har tältat åkt moppe och skrattat hur mycket som helst! Har varit bästa veckan på hela lovet. fast lovet är snart slut och jag saknar mina klasskompisar och allt annat kul som händer i skolan. Aja nu ska jag sova hoppas ni mår bra! Här har ni en bild på min Elin när hon sover c: Kram och Kyss  


   

Av Vicki - 1 augusti 2014 00:57

Hej hejj!

Idag läste jag på en tjejs blogg hon heter Milina och har skrivit en lista på 50 saker varför man borde le. Tyckte att den va så bra så ja jag frågade om jag fick kopiera och lägga in på min blogg, det fick jag om jag skrev ut vem jag tog texten av. här kan du komma till hennes blogg



------->  http://milina.se/#_=_  <-------

 

Och här är texten   

 

 


1. Le för att du är en underbar person.

2. Le för att ingen är som dig eller ser ut som dig, du är unik!

3. Le för att du har underbara vänner.

4. Le för att du har en underbar familj och släkt.

5. Le för att du har en underbar partner.

6. Le för att det finns många där ute som avgudar dig och älskar dig, för att du är du.

7. Le för dina haters, det visar bara att du åstadkommit något bra och att dom har någonting att vara avundsjuk över!

8. Le för att du klarat av allt du trodde du inte skulle klara av.

9. Le för att, varför inte? 
10. Le för att du hjälpt någon som verkligen behövt din hjälp.

11. Le för att du är vacker, precis som du är.

12. Le för att du är en otroligt stark människa, som fortfarande står på benen!

13. Le för att du trivs på ditt jobb och älskar ditt jobb.

14. Le för att du trivs i din skola och har underbara vänner i din skola.

15. Le för att det går bättre för dig, än dom som mobbade dig förut!

16. Le för att du fortfarande finns, fast allt skit du gått igenom!

18. Le för att det är en bra dag idag.

19. Le för att du är bra på det du är bra på!

20. Le för att du gjort massa misstag i livet, men lärt dig utav dom!

21. Le för att det är sommar och sol.

22. Le för att du blir starkare och starkare, för varje dag.

23. Le för dina framtida barn.

24. Le för alla dina nära och kära som gått bort.

25. Le för att det är någon som sitter och tänker på dig, precis just nu.

26. Le för att du lever!

27. Le för att du har tak över huvudet, mat på bordet och får gå i skolan.

28. Le för att det är du som styr över hur din framtid kommer att se ut!

29. Le för att ditt leende, får andra att le.

30. Le för att du är vacker, smart och bäst!

31. Le för att ingenting är omöjligt, du klarar av allt du vill klara av!

32. Le för att du klarat halva 2014.

33. Le för att musik finns!

34. Le för att imorgon är en ny dag, med nya möjligheter.

35. Le för att vi bor i ett land, utan krig.

36. Le för dom som accepterar dig för den du är.

37. Le för att du har ett underbart husdjur, som inte dömer dig, som älskar dig för att du är du.

38. Le för att du är frisk!

39. Le för alla underbara filmer det finns.

40. Le för att dina syskon ser upp till dig och vill vara som dig!

41. Le för alla komplimanger du fått!

42. Le för kärleken!

43. Le för ditt nya klädesplagg, eller något annat inköp du är nöjd över.

44. Le för att du inte är som alla andra!

45. Le för att någon blir frisk från cancer, precis just nu.

46. Le för att någon du känner vann över cancern!

47. Le för att DU vann över cancern!

48. Le för det du brinner för.

49. Le för att någon där ute vill vara som dig, se ut som dig och avgudar dig.

50. Le för att du lever ett drömliv, ett liv som någon i ett annat land hade dödat för att få leva!

 

Kram och Kyss   

Presentation


Hej hej! Kul att du har hittat hit. :) I min blogg kommer jag att skriva lite av varje. Vad jag ska göra, vad jag har gjort, vem jag är med, vad jag stör mig på, vad jag hatar, vad jag älskar, lite tips, lite fakta etc.
Hope you like it! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

VICKIPOWER


Ovido - Quiz & Flashcards