vickipower

Alla inlägg under februari 2015

Av Vicki - 23 februari 2015 13:11

Har varit sjuk hela förra veckan så det finns inte så mycket att prata om förutom att jag typ låg och sov hela tiden. Hade feber, halsont och en förjävla snuva. Ja typ dog .-. Ja de va allt, hejdå c:

Av Vicki - 10 februari 2015 15:32

Hur är det med er? Här är det lugnt och skönt. Har sovit hos Cassie inatt, ska sova här imorgon också för vi åker ganska tidigt imorgon! Allså.. Vi ska till Boda Borg i Karlskoga imorgon. Jag, Sofia, Cassie och Cassies kompis Anders :)

I tisdags runt 11 tiden gifte jag och Jasmine oss. Grattis till oss. Det hände i grupprummet på bf <3

I fredags va vi på Josefs och lyssnade på när Louise sjöng och det va trevligt men vi kom lite sent så när vi kom fanns det inga platser kvar så jag och Sofia fick stå upp.. Sen blev det lite långtråkigt så vi drog till stadt istället! Det va askul fast vi stannade inte så länge dock men men..

Sen i Lördags va jag hos Elin. Det va trevligt :) vi kollade på melodifestivalen och åt pizza. Sen somna vi till film och dagen efter så satt vi och spelade spel och pratade hela dagen :) nu är det lov så ingen skola! Det är jätteskönt ^^ puss och kram <3 #bildbomb

Godaste asiatiska chipsen eeeeeeevvvvvvvvvveeeeeeerrrrr---^

Dom målade på mig när jag sov... -.-

Av Vicki - 1 februari 2015 17:47

Hej hej!
Lite sen ute men ja jag har kommit fram till mina nyårs regler äntligen vilket är:
? bli en bättre människa - kan vara att säga tack och varsågod eller typ hålla upp dörrar för någon eller att man låter någon gå före i kön på Ica. Ja alltså småsaker.
? inte vara så bitchig - alltså vara glad och trevlig och inte bara stå och glo på någon. (Vilket jag absolut aldrig gör annars... *host*)
? sköta mig bättre i skolan - ni som känner mig.. Ni vet vad jag menar >.>
? börja träna - ja och inte äta massa godis och sånt.. Well ja vi får väl se hur det blir med det..
? sluta röka.

Ja det var det!
Denna veckan har jag haft värdens sportvecka känner jag. Jag har åkt skidor med Sofia och Cassie i Tisdags, sen var jag och åkte skridskor med skolan i onsdags, sen var jag ute och gick i 2,5 timmar med Amanda fick då också snacka med en viss person i en timme i telefon hihi, det va mysigt ^^ sen på fredag kvällen va mormor och morfar och några kusiner hemma hos oss och då var jag ute och åkte pulka med dom. På lördagen var jag ute med mamma och åkte skridskor och sen idag har vi varit ute i stallet och hjälpt Rolf och Therese och skottat snö. Som sagt jag har fått upp pulsen lite och det har varit trevligt :) här får ni lite bilder pöss och kramar från mig :) :) :)

Presentation


Hej hej! Kul att du har hittat hit. :) I min blogg kommer jag att skriva lite av varje. Vad jag ska göra, vad jag har gjort, vem jag är med, vad jag stör mig på, vad jag hatar, vad jag älskar, lite tips, lite fakta etc.
Hope you like it! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

VICKIPOWER


Ovido - Quiz & Flashcards