vickipower

Alla inlägg under september 2014

Av Vicki - 24 september 2014 14:03

Hej bloggläsare!

Jo nu är jag sjuk igen. Jag förstår varför jag är sjuk och det är för att jag sover så dåligt hela tiden och när man sover dåligt så leder det ju till att man får ett dåligt imunförsvar. Det började i Söndags och då trodde vi först att det va halsfluss. Men det var det ju inte. När vi gick till doktorn så fick jag ta ett prov på mig och kolla om jag hade halsflussbakterier men det hade jag inte och därför fick jag ingen pencelin. Jag tycker att pencelin är så mycket bättre än vanliga ipren eller alvedon men det tyckte inte mamma. Hon sa bara "Nu får kroppen läka sig själv". Ja det är väl bra på sätt och vis men jag tycker ändå att pencelin är bätte för det gör att man inte har ont på samma sätt, pencelinet tar bort lite mer av smärtan än vad vanliga verktabletter gör. aja när han kom tillbaka med provsvaren till mig så sa han att jag hade ett virus. Min tanke var "omg, virus är obotligt. Jag kommer förvanlas till ett monster. Jag kommer bli en zombie!!!". Jag har kollat på rätt många zombiefilmer på sista tiden så det är nog därför... DÖM MIG INTE! Sen så åkte vi hem jag fick trycka i mig 2 Ipren och en alvedom 3 gånger om dagen. Mitt halsont började göra ont i söndags men nu har det börjat åt bättringsvägen. Igår kunde jag knappt röra mig och hade ont ö v e r a l l t... Tycker synd om min mamma som fick springa och ge mig vatten hela tiden. Som jag ändå ine drack sen! Men idag är det lite bättre än igår faktiskt! Det känns äntligen som att jag börjar bli frisk    Fast jag ska nog vara på den säkra sidan och ta det lugnt resten av veckan och inte gå till skolan i alla fall. Man vill ju inte att det ska bli värre.


Idag så fick jag ett besked av min kompis att hon gjort slut med sin pojkvän i Tyskland för hon klarade inte av distans eller vad fan det var... Ringde henne ett antal gånger för att hon skulle förlkara för mig vad som hännt... Iallafall såg det ut såhär när jag försökte få tag på henne...

v---------------------------------------------------v


  


Sen detta med körskolan... Asså jag tror inte jag kommer klara det. Jag har en och en halv månad på mig och det känns som att allt kommer gå åt helvete... Jag har typ inte pluggat någonting... Känns som att jag behöver mer tid för att allt går så jävla fort och jag klarar inte det.


sen hade jag en hemsk mardrömm inatt. 

Jag drömde att jag och min familj(Carro och mamma) var och campade och så var det någon lång man med också vettefan vem det var men men... Sen när vi hade varit där ett tag så kom det ett annat gäng dit dom var helt såriga överallt och en hade tagit den andra om magen och lagt armen om dens nacke för att den haltade och dom ville att vi skulle hjälpa dom. Mamma som hade en förbandslåda i bilen gick och hämtade den och den nya gruppen la den skadade på maken framför vårat tält. Sen så såg jag att den som hjälpte den skadade hade något runt vid örat och helt plötsligt sköts hanns huvud och sen skriker alla och sen vaknade jag.


Jag gick då upp och drack lite vatten och sen tog jag en dusch. Jag ville inte gå och lägga mig och sova igen för jag var lika rädd som jag var när jag vaknade. Jag hatar mardrömmar... Varför finns dom? Usch.. Nä nu ska jag ta och göra lite läxor och sen ska jag ta det lugnt. Kram och Kyss   

Av Vicki - 19 september 2014 13:01

Hejj hejj!

Jag vet att jag inte laggt upp något på en hel månad men jag har typ inte orkat och så.. aja.. hoppas allt är bra med er, här är det jättebra! Men ah det har inte hännt så mycket förutom typ att jag har börjat köra lite oftare inför körkortet och så.. Har beställt uppkörnings tid i november :) Kommer bli awesome! Hoppas jag klarar det.... Tänk om jag inte gör det.. O: Aja, det är iallafall 2 månader kvar så ja det är ju ett tag kvara att plugga på :) Hare gött! Här får ni lite bilder bybye love u   


           

Presentation


Hej hej! Kul att du har hittat hit. :) I min blogg kommer jag att skriva lite av varje. Vad jag ska göra, vad jag har gjort, vem jag är med, vad jag stör mig på, vad jag hatar, vad jag älskar, lite tips, lite fakta etc.
Hope you like it! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

VICKIPOWER


Ovido - Quiz & Flashcards