vickipower

Alla inlägg under juni 2015

Av Vicki - 6 juni 2015 10:20

Hej hej! Denna veckan har gÅt sjukt fort! Det är nog för att jag har gjort saker hela tiden tror jag! I måndags så va det karnevalen jag va Batman ;) sen så va det fest på kvällen hos Rasmus det va as kul för älsklingen va med och hanns tre vänner va också med och de va kul c: sen va de inte så kul för när man dricker jätte mycket och sen börjar man må illa då blir de inte så kul.. Aja sen på tisdagen va jag jätte bakis, värsta bakfyllan i mitt liv verkligen.. Och den dagen så skulle jag på återträff till "sommarjobbet".. Aah det är ju inte ett sommar jobb utan en sommaraktivitet och jag får pengar för de. Men det verkar kul, jag ska dansa så det komme det nog bli :D sen i onsdags så gick jag i skolan och sen efter skolan va det bad för dom som inte gjort livräddningen så då badade jag och sen gick jag direkt hem och åt och sen somnade jag och sov någon timme. Sen när jag vaknade åkte jag och mamma ut med bilen och jag körde, de va jätte kul. Sen när vi kom hem va jag trött igen så jag gick och la mig och sov igen. Sen på torsdagen va det friluftsdag i sjölunda. De va askul! När den va slut åkte jag och Alice till Skövde och hon kolla sin piercing och sen gick vi lite i affärer och sen gick vi å käkade på subway. De va asgott!!! Efter det åkte vi hem. Sen träffa jag Matilda en stund sen gick jag hem och sov. I går På första lektionen så gjorde vi HRL, funderar starkt på att byta pojkvän till "minianne" istället HAHAHHA! Sen efter skolan så åkte jag och Alice och tog en glass sen städade jag hela dagen sen när jag satt och väntade på att älsklingen skulle komma hit så drack jag och mamma vin och käka jordgubbar med chocklad och samtidigt spelade kort. Det va supermysigt! Sen spelade jag lite gitarr och vi sjöng lite. När Erik kom så kollade vi lite på film sen gick vi ut och gick i en timme ungefär. Det va jättemysigt <3 när vi kom hem kollade vi på film och sen gick vi och lade oss. Idag tänkte vi gå och bada men vi får se hur det blir med det.. Det är så dåligt väder så... Men men vi hörs snart igen pöss pöss <3<3<3

Btw funderar starkt på att göra en sån tatuering --^ ;D<3

Presentation


Hej hej! Kul att du har hittat hit. :) I min blogg kommer jag att skriva lite av varje. Vad jag ska göra, vad jag har gjort, vem jag är med, vad jag stör mig på, vad jag hatar, vad jag älskar, lite tips, lite fakta etc.
Hope you like it! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

VICKIPOWER


Ovido - Quiz & Flashcards