vickipower

Alla inlägg under juni 2014

Av Vicki - 26 juni 2014 23:27

Hej idag har jag bara åkt bil och varit på hotellet hela dagen, har inte hänt så mycket kommer nog bli ungefär samma dag imorgon. Kram och Kyss  


 

Av Vicki - 25 juni 2014 22:45

Hejsan Svejsan!

Idag har vi varit på konstmuseum, på något pengar museeum, i kyrkan där prinsessan Victoria och Daniel gifte sig i, En ben & Jerrys bar!!! och runt gamla stan och på kunga slottet slottet där vi T.ex gick runt på en avdelning som kallas rustningsmuseeum. Där fick man prova kläder HAHAHA!    Vi åt Sushi idag igen och dena gången hade jag med mig ipaden så nu kunde jag ta kort   Kram och Kyss  



   


^--- Under sushin har dom lagt is och någon konstig gas så det kom rök från brickan!! SKIT COOLT!!





                                                       

Av Vicki - 24 juni 2014 23:37

Hejsan hejsan!

Jag orkar inte skriva så mycket idag för jag är verkligen svintrött.. Så ni får lite bilder istället. Vi har varit på Nordiska museumet, Vasa museumet, något sprit museumet, aquaria(något vatten museum) och sen så va vi på skansen. När vi hade varit överallt så gick vi och käkade mat på en sushi bar! Yummi!!!! Åt 14 bitar helt otroligt att jag fick i mig så mycket men men.. Här har ni bilder Kram och Kyss   



         




^-- JAG KLAPADE EN FÅGELSPINDEL PÅ SKANSEN!!! FATTARU DET?????






                                                                               

^--- Dagens köp   


Av Vicki - 23 juni 2014 19:19

Hejj Hejj!

nu har jag inte bloggat på ett tag men nu är jag här igen. I Onsdags kom min kusins katt hem till oss för de skulle åka bort eller jag vet inte vad de skulle göra men jag antar de... I fredags så satt jag hemma hela dagen med Carro och Sofia och vi hade det allmänt gött, spelade spel, drack öl, solade och när dom skulle ut och festa så satt jag hemma och kollade på film. På Lördagen kom mina efterlängtade saker som jag har tänkt och hämta hur länge som helst men det blev av först i Lördags(bilder nedan). Sen i Lördags så tvättade vi hela dagen. I går så packade jag hela dagen och typ taggade inför idag. Idag så vaknade jag runt 7 och så käkade jag packade det sista och sen så har jag suttit i en bil hela dagen med mina pinglor!  Fick köra i spöregn från Örebro till Stockholm och det va faktiskt jätteroligt! Fast det va lite läskigt när jag fick vattenplan(tror jag det heter) Och kunde inte styra bilen. Men det gick bra! När vi kom fram så checkade vi in och sen gick vi och käkade på en indisk resturang... Det va jätteäckligt... Mat är föda får jag tänka så jag petade i mig lite sen så gick vi hem efter 2 TIMMAR!! De långsammaste timmarna i hela mitt liv....... Aja whatever. Nu ligger jag på hotelrummet och skriver och äter chips, Detta va då dag 1 i Stockholm. Kram och Kyss  


 

^--- De trosorna jag har köpt, de sitter jättehårt i midjan så jag kan inte tipsa dom om du ska köpa underkläder gör det inte på nätet.....

     

^---- Heh min bäbis blev med på bilden XD

    

^-- Curry




Av Vicki - 19 juni 2014 23:39

Hejsan hejsan!

I går körde jag runt mor min i hennes jobb. Det va jättekul, jag körde en hel dag nästan men när min iPad dog så blev det ganska tråkigt.. Men nästa gång, kanske imorgon, så ska jag ta med datorn också så kan jag ladda iPaden genom datorn  Idag när jag vaknade satt jag och kollade på film och åt nutella, spelade lite och sen grejade jag med lite saker. Jag kollade på "känn ingen sorg" som är en sjukt bra film som alla borde se och åt upp det sista av nutellan.. heh.. Sen spelade jag lite och sen fixade jag med tvätten, sen diskade jag och tog kattlådorna. När jag hade gjort det så packade jag badkläder för att åka och bada med min pappa, hanns fru, min halv bror, pappas frus mamma, min syster och hennes flickvän. Det va svinkallt i vattnet så vi stannade ca 10 minuter i vattnet sen drog vi hem till dom och gjorde pappas favorit mat. Nämligen grillat!   Det är just så att min pappa fyller år idag men jag måste säga det så att jag vet inte hur gammal han blir... Men säg det inte till honom   Nu ska jag göra lite makaroner och så sen ska jag sova så godnatt mina kära typ 2 läsare.. heh.. Här är bilder c: Kram och Kyss  


   

Av Vicki - 18 juni 2014 05:43

Hejsan hejsan!

Igår bloggade jag inte för det fanns inget att blogga om men nu finns det det för jag ska vara med mamma i sitt jobb idag så jag ska övningsköra runt henne överallt idag!!! fatta vad kul!!! igår blev det aldrig något men idag så   

Igår köpte mamma nutella till mig vilket va underbart. För jag har inte ätit det på år. Så det va det bästa som jag har ätit på evigheter    yeah.. Ska dra nu så hare bra vänner.. Eller något o.o Kram och Kyss  

(gammalbild)


  (gammalbild)

Av Vicki - 16 juni 2014 23:15

Hej på er!

Idag har jag nästan bara kört bil hela dagen. 40, 60, 70, 80, 90 och 100 km/h har jag kört idag! Har varit en kul dag. Fört så när jag vaknade så va det tänkt att jag skulle köra mamma när hon jobbar(hon jobbar innom hemtjänsten, åker runt och hjälper gamlingar) Men sen så blev det ändrat så hon skulle inte jobba alls, så istället så fick jag köra henne på något möte hon skulle på och sen fick jag köra hem till mormor där vi stannade på mat.   Det va gott för mormor hade grillat!! Sen fick jag köra till affären för vi skulle hämta sakerna jag hade bestellt på ellos.se. När vi kom hem och när jag skulle öppna den stora kartongen så blev min besvikelse att det inte alls va några kläder!!! Jag hade fått hem något som mormor hade beställt, nämligen en dammsugare. Jag blev jätte besviken... Aja, jag får väl ta och vänta några dagar till för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge... right?  har inte tagit några bilder idag så ni får en gammal bild från när Jasmine va här! yeah.. Kram och Kyss  


 

Presentation


Hej hej! Kul att du har hittat hit. :) I min blogg kommer jag att skriva lite av varje. Vad jag ska göra, vad jag har gjort, vem jag är med, vad jag stör mig på, vad jag hatar, vad jag älskar, lite tips, lite fakta etc.
Hope you like it! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

VICKIPOWER


Ovido - Quiz & Flashcards