vickipower

Alla inlägg den 27 februari 2014

Av Vicki - 27 februari 2014 22:27

Hej hej, sitter efter en lång och rolig kväll i min säng och masserar mina fötter för har nämligen varit och dansat på 9:ornas dans. Det var Jätte kul!   Följde med min kompis för hon fick inte gå själv dit för sin mamma. Mammor kan vara så otroligt jobbiga ibland, eller hur?    Iallafall så har jag haft jätte kul, mycket roligare än förra året när jag själv gick på det.. 


Tänkte ge ett musiktips till er! är en av de bästa låtarna jag någonsin hört! Jag tycker att Christina Aguilera har en fantastiskt bra röst och i denna låten så är det bara ett "bakgrunds läte" från hennes sida och därför tycker jag att den är så otroligt bra denna låten!   Men jag ska sova nu så vi hörs imorgon! Kram och kyss   

Av Vicki - 27 februari 2014 10:13

Happy face here!   Nu sitter jag i studielandskapet på BF med Emma som är här igen     Kul kul! Vaknade utav min underbara katt som krafsade på dörren tio i 7 i morse. Det var väll inte det roligaste men så blir det väl    Aja. När jag kommer till skolan så kom jag på att jag hade en läxa som jag inte hade gjort.. Bra vicki..    Men vi hörs Kram och kyss    

Av Vicki - 27 februari 2014 01:11

Ja vad gör man när man inte kan sova'? Jo man sitter och målar på sig själv.. Eller ah, jag gör det    Snart ska jag väll sova tror jag.. Dvs. Om jag kan sova snart   Aja här är det jag målade(spegelvänt). Enjoy! ps. ursäkta för orakade ben.....   

På denna målningen står det Toulouse och det är namnet på min katt om du inte visste det ^^

                  

på denna står det "Fly away like a bird" lite otydligt men är inte jättebra på skrivstil så....





Nu ska jag la sova eller nått... Godnatt folket! :) Kram och kyss  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej! Kul att du har hittat hit. :) I min blogg kommer jag att skriva lite av varje. Vad jag ska göra, vad jag har gjort, vem jag är med, vad jag stör mig på, vad jag hatar, vad jag älskar, lite tips, lite fakta etc.
Hope you like it! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

VICKIPOWER


Ovido - Quiz & Flashcards