vickipower

Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Vicki - 12 juni 2014 20:22

Hej hej!!! 

Sorry för inte ha bloggat men har inte mått så bra på sista tiden så jag har typ inte orkat och så. Men nu mår jag bra, vet ni varför? Jo för jag har kommit igång med träningen igen!! Så stolt över mig själv   Nu sitter jag och äter baguette med massor av sallad och andra grönsaker på och jag sitter i min säng och jag har tränat i 1 timme idag. Det har hänt mycket sen jag bloggade sist och jag tänkte skriva det nu. 


Igår fick jag ett meddelande av min underbara mormor att jag skulle på shoppa kläder för 2500 kr på ellos.se. Jag blev såklart uforia så sprang runt och skrek att jag har världens bästa mormor. Sen satt jag och beställde! Kläderna och sakerna kommer om ca 1 vecka så gör en uppdatering om vad jag har fått. Så nu ska jag rekomendera ellos.se   


För några veckor sen.. Typ 3 eller 2 eller något så sov Jasmine här. Vi hade tänkt ha harry potter maraton men nej. Vi kollade bara på en film för vi hade så mycket andra saker som vi ville hitta på. Hon kom till mig på Onsdagen och stannade till fredagen. På onsdagen så när hon kom så käkade vi god mat och efter maten så speade vi kub med Carro, Sofia, mamma och Cassie va här också. Sen kollade vi på harrypotter och sen så somnade vi. Nästa dag va vi ute och tog kort hela dagen och nästa dag va vi och kollade på någon gubbe som sjöng på torget, han va faktiskt asbra!   


Sen har jag varit med Malin och vi har hafte gött. Vi käkade någon asgod glass som man skalar och den ser ut som en banan!! Har du hört något så fånigt? men det va iallafall jättegod!    Sen har det varit karneval här och vi var utklädda till rockabilly, jag såg helt jättefånig ut för hela min frisyr hade "gått sönder" eller vad man ska säga för när vi stod på fotbollsplanen så hoppade vi och dansade vi jag Carro och Matilda(i parallel klassen) och när vi dansade och hoppade omkring så tappade jag några hårnålar och då blev min frisyr åt helvete. Det va inte så kul men men... Vad ska man göra? 


Sen igår åt jag världens godaste sak!! Jag hade köpt banan och Jordgubbar och sen hade jag skärt dom i små bitar och sen åt jag det! DET VAR DET GODASTE JAG ÄTIT PÅ EVIGHETER!!!!! REKOMENDERAR STARKT!!!!!      


Ja det va väl typ det... här har ni några bilder från det! Kram och kyss  



     

----^   Jag helt nykter   Jag lovar.... heh....  ^-----



 

Presentation


Hej hej! Kul att du har hittat hit. :) I min blogg kommer jag att skriva lite av varje. Vad jag ska göra, vad jag har gjort, vem jag är med, vad jag stör mig på, vad jag hatar, vad jag älskar, lite tips, lite fakta etc.
Hope you like it! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

VICKIPOWER


Ovido - Quiz & Flashcards