vickipower

Alla inlägg den 13 juni 2014

Av Vicki - 13 juni 2014 15:35

HEJ HEJ!!!!

Idag är det så att det är sommarlov för mig och för alla i min kommun. Dagen har varit såhär: 

Vaknade, gjorde mig iordning, gick till skolan, satt i aulan och kollade på uppträdanden, gick till hemköp och köpte lunch, käkade baugetter med Jasmine och Malin, gick till stadsparken träffade mina fina kusiner som dansade och sjöng på dina scenen, åkte med mormor och köpte tårta, åkte hem till min andra kusin, hade avslutningsmiddag (smörgåstårta), gick ut och gick med min kusin, kom hem, åt tårta, åkte hem till mig igen. 


Det har varit en rolig dag men en lite sorglig dag också men jag ser ju klasskamraterna när jag börjar 2:an igen   Här har ni lite bilder! Kram och Kyss   


   

Min kusin och hennes klass när de sjönger och har sig, suddade över ansikten för jag kan ju inte fråga dom om jag får lägga upp bilder på dom så.....





Ps. I mitt förra inlägg glömde jag säga att jag har kört ända till göteborg, gjorde det förra helgen och det var SVIN KUL!!! Fast ah det va jätteläskigt att köra om lastbilar.... HAREBRA!! bye.

Presentation


Hej hej! Kul att du har hittat hit. :) I min blogg kommer jag att skriva lite av varje. Vad jag ska göra, vad jag har gjort, vem jag är med, vad jag stör mig på, vad jag hatar, vad jag älskar, lite tips, lite fakta etc.
Hope you like it! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

VICKIPOWER


Ovido - Quiz & Flashcards