vickipower

Alla inlägg den 10 april 2014

Av Vicki - 10 april 2014 11:22

Hejsan! 

Det har inte hänt så mycket denhär veckan. I tisdags så badade vi katterna Hahahaha.  Jag säger bara så här.. Dom gillade det inte. Först så tog vi Kayenne, hon va ganska så lugn men hon hade ju världens största ögon. Haha! Sen tog vi Toulouse. Han försökte med sitt liv komma ifrån vattnet och han lyckades vilket inte va så bra för han va helt blöt och när han hoppade ut ur badkaret så blev det blött över hela lägenheten! -suck-  Så det va ju bara att torka upp efter han.   

Sen samma dag på kvällen så skulle sofia sova hos oss och då när vi fixat sängplats til henne så satt jag och spelade lite sen somnade jag. Igår gick jag hem tidigare från skolan för jag mådde inte så bra. När jag gick hem sov jag en stund och när mamma kom hem vaknade jag. Då åt vi lite sen satt jag och spelade lite tills jag blev trött och loggade ut. Senare på kvällen ringer min kompis och säger att jag blivit anklagad av att ha låtsas vara han på det spel vi spelar. Jag sa till han att han inte sulle bry sig men ja, vissa tar åt sig lätt. Lika så jag själv. Så han sa att han skulle sluta spela det spelet eller skapa en ny gubbe eller någonting sånt. Jag orkade inte lyssna för jag va typ jätte trött. 


Idag är jag inte i skolan för jag mår fortfarande inte så bra. Fick se en video på våra katter som min syster laggt upp på youtube, Tänkte lägga upp den här! Hope you like it. Kram och Kyss!  


    


Presentation


Hej hej! Kul att du har hittat hit. :) I min blogg kommer jag att skriva lite av varje. Vad jag ska göra, vad jag har gjort, vem jag är med, vad jag stör mig på, vad jag hatar, vad jag älskar, lite tips, lite fakta etc.
Hope you like it! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

VICKIPOWER


Ovido - Quiz & Flashcards