vickipower

Alla inlägg den 13 april 2014

Av Vicki - 13 april 2014 22:57

Hej igen!

Nu är det Söndag, ÄNTLIGEN! Nu ligger jag i Sofias säng och ska snart sova. Skönt att få åka hem imorgon. Jag saknar Toulouse!(min katt för den som inte fattat det) Idag började med att Carro och Sofia bråkade sen har Carro varit sur typ hela dagen efter det. Inte så kul däremot.    Sen när det va frukost time åt jag den godaste frukosten jag någonsin ätit. Okej kankse inte men nästan det. Efter frukost så åkte vi till Sofias mamma och här har vi varit hela dagen. När vi kom hit så fick jag en ny kompis. Nämnligen Sofias syster Ronja som är runt 3 eller 4 år gammal.    Hon har sprungit efter mig och skrattat och lekt och tvingat mig läsa sagor till henne... Och endast för att hon är typ jätte super mega ultra söt så lät jag henne tvinga mig. Ja.. Jag erkänner. Jag kommer inte bli en bra mamma. Haha! jag kommer säkert bli en sån mamma som låter mina barn göra var sjutton dom vill. eller så kommer jag bli en sur mamma. Det spelar ingen roll! Sen åt vi något äckligt som hennes mamma hade gjort och efter maten sov vi middag. Sen efter det så tog vi en cykling tur. Det va kul! Jag såg dessa stora gröna fält igen. Det var länge sen nu, men oj vad fint det är.  Vi cyklade jag och Carro och Sofia sprang. När vi kom hem så satt vi och åt glass och ca 2 timmar efter det så åt vi kvällsmat och sen kollade vi på film och nu är nu. Nu får ni lite bilder Kram och Kyss!   


         

Bilden(nedan) är lite kul för vem orkar cykla från Vedum till Stockholm?

             

Ja jag vet att mitt finger förstör bilden.(nedan)

 

Presentation


Hej hej! Kul att du har hittat hit. :) I min blogg kommer jag att skriva lite av varje. Vad jag ska göra, vad jag har gjort, vem jag är med, vad jag stör mig på, vad jag hatar, vad jag älskar, lite tips, lite fakta etc.
Hope you like it! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

VICKIPOWER


Ovido - Quiz & Flashcards