vickipower

Alla inlägg den 11 april 2014

Av Vicki - 11 april 2014 20:17

Hejsan alla glada!   

Fredag och påsklov! Så skönt att jag typ dreglar. nä haha. Men det ska bli skönt att slippa gå upp kl 7 varje morgon nu.   Sen idag så ska vi sova hos Sofia och vi ska stanna här tills på söndag eller på måndag. inte riktigt bestämt än! Kommer bli en helg med mycket skratt, hoppas jag...   


Idag har jag varit i skolan. Efter skolan gick jag hem till Amanda en stund och snackade lite. Sen gick jag hem och packade och så åkte vi med 4 bussen till Vara för att Sofia bor ju här. Sen kom Louise för hon skulle hit. Vi gick sen och köpte pizza och frukt och grönt att doppa i dipp, och så köpte vi vårens första glass! Det ska bli gott! När vi hade ätit klart fick vi så klart matkoma och nu sitter vi här vid middagsbordet och har ont  Nu ska jag sova eller nått. Kram och Kyss   


Dagens outfit! ---v

       

Presentation


Hej hej! Kul att du har hittat hit. :) I min blogg kommer jag att skriva lite av varje. Vad jag ska göra, vad jag har gjort, vem jag är med, vad jag stör mig på, vad jag hatar, vad jag älskar, lite tips, lite fakta etc.
Hope you like it! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

VICKIPOWER


Ovido - Quiz & Flashcards