vickipower

Alla inlägg den 1 maj 2014

Av Vicki - 1 maj 2014 13:09

Hej hej!!!

Nu sitter jag hemma som min finaste Elin. Vi vaknade för en stund sen och nu ska vi väll snart ut och åka moppe eller något. Har inte bloggat på ett tag för jag har typ glömt av det. Men nu ska jag berätta min vecka.


I måndags så var jag och Elin och åkte moppe. Sen innan vi skulle hem så skulle hon bara tanka lite snabbt och då fick jag bensin över hela mina ben. Det slutade med att jag luktade bensin i över två timmar. Carro, min syster fick såklart rabies på mig så jag hoppade in i duschen. Sen har det typ inte hänt någonting på hela veckan förrutom att jag och mamma har börjat med min övningskörning. Det bästa är det det går JÄTTEBRA! 3:e gången jag körde så körde jag i 60 km/h. Jag tyckte det va jätte fort tills jag körde i 100 km/h. Sen har det typ inte hänt något förutom igår då jag sov över hos Elin så hela kvällen igår åkte vi moppe. Men här har ni några bilder på allt haha.. Jag mena moppeturerna.

Kram och Kyss!   


                 

Presentation


Hej hej! Kul att du har hittat hit. :) I min blogg kommer jag att skriva lite av varje. Vad jag ska göra, vad jag har gjort, vem jag är med, vad jag stör mig på, vad jag hatar, vad jag älskar, lite tips, lite fakta etc.
Hope you like it! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

VICKIPOWER


Ovido - Quiz & Flashcards