vickipower

Alla inlägg den 10 maj 2014

Av Vicki - 10 maj 2014 01:44

Hej hej!

Jag tänkte börja med "dagens fakta"! Såg en rolig sak på min kompis blogg som hon kallar dagens fakta. Detta vill jag också köra med så tänkte börja med det. Jag har ju som sagt ingen fantasi så jag vet inte alls vad jag ska skriva om så jag ska börja med "dagens fakta" Eller "dagens utmaning" eller "dagens god gärning". Då gör jag så här att jag kör en dag "dagens fakta" sen dagen efter "dagens goda gärning. ah ni fattar! 


Idag gör jag "dagens fakta"

Flamingos råsa färg kommer från kräftdjur som de äter. Kräfkdjuren har ett speciellt näringsämne och ett färgämne som aoutomatiskt gör flamingons fjädrar rosa.

 

Ah hoppas ni stannar kvar nu när jag har fått inspiration om att forstätta blogga! Aja Kram och Kyss  

 

btw. Detta är bruce från filmen "hitta nemo". Han är cool.

 

 

Presentation


Hej hej! Kul att du har hittat hit. :) I min blogg kommer jag att skriva lite av varje. Vad jag ska göra, vad jag har gjort, vem jag är med, vad jag stör mig på, vad jag hatar, vad jag älskar, lite tips, lite fakta etc.
Hope you like it! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

VICKIPOWER


Ovido - Quiz & Flashcards