vickipower

Alla inlägg den 11 maj 2014

Av Vicki - 11 maj 2014 19:39


Tja tja bloggen!

Nej men hej. Idag är det Söndag den 11 maj och jag mår hur bra som helst. Idag så ska berätta om min dagens gärning villket är en fånig dagens gärning och dessutom 3 dagensgärning men ah. Idag när jag var ute och körde bil det typ 3 eller fyra personer som ville gå över gatan så stannade jag för dom. Det var väll snällt? Ja det va det. Sen så när jag va och handlade lät jag två stycken gå före i kön för dom skulle bara handla tuggumi. Sen så har jag damsugit. Genom att vara en snäll människa får man snällhet tillbaka. Så nu ska vi leva i en snäll värld. Det leder till det bättre. VAR SNÄLLA och lev i det bättre. Ja det va väll allt. Hejdå alla, vi hörs imorgon Kram och Kyss  

ps. Här har du en fin bild som jag tycker passar så otroligt bra på mig. hejdå.



 

Presentation


Hej hej! Kul att du har hittat hit. :) I min blogg kommer jag att skriva lite av varje. Vad jag ska göra, vad jag har gjort, vem jag är med, vad jag stör mig på, vad jag hatar, vad jag älskar, lite tips, lite fakta etc.
Hope you like it! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

VICKIPOWER


Ovido - Quiz & Flashcards