vickipower

Alla inlägg under april 2014

Av Vicki - 6 april 2014 22:10

Hejsan hoppsan!

Denna helgen har jag varit hos far min, det har varit kuligt!   Jag kom i Fredags och då när jag kom hem till honom så sa han att jag hade fått en present och det va ett capo!    Jag har länge tänkt köpa ett och nu när han kom med ett så blev jag mycket glad! Sen på kvällen åt vi god mat och bara umgicks! Kul att äntligen få vara lite ensamn med honom för annars så är alltid Linda(äckelhalvmorsa) eller Pontus(äckelhalvbror) i vägen och denna helgen så var Linda  Stockholm och Pontus hos sin pappa! På Lördagen vaknade jag runt 2 och sen gick jag ner och åt frukost. Efter det så skjussade pappa mig till Vara så var jag med en kompis. Innan han släppte av mig gav han mig 100 kr och sa att jag skulle göra något roligt för pengarna... Han har ALDRIG gett mig 100 kr utan anledning så länge jag kan minnas så det va mitt face då --->  

Sen när han skulle hämta mig så åkte vi och handlade kött till att laga hamburgare och sen åkte vi hem och lagade det. På kvällen så kollade vi på gladiatorerna och jag fattar inte hur man kan pumpa så mycket muskler. Det är mitt mål i livet. Att bli som gladiator Hero.   Kommer dock aldrig hända.... Sen somnade jag runt 23 och idag åte jag hem från pappa. Det har varit en rolig helg men jag har inte tagit några bilder så ni får en bild på mina och min kompis fötter. bye! Kram och Kyss    

Av Vicki - 2 april 2014 18:36

Hellu! 

Tänkte det va dags att lägga upp videoinlägg! hope u like it!

Jag glömde betygsätta men så här va de:

pocky jordgubb - 6/10

pocky choklad - 8/10

chips(eller va det va) - 10/10


Kram och Kyss   



 

Av Vicki - 1 april 2014 12:57

1. Vad heter du? Victoria

2. Hur gammal är du? 17

3. Vart bor du? Lich ;D
4. Hårfärg? brun
5. Ögonfärg? typ blågrå 
6. Hur lång är du? 168 cm 
7. Kär? nej
8. Singel eller upptagen? nej
9. Hur många har du kysst?  jadå... Allt för många 
10. Vad väljer du, godis eller chips? Godis
11. Nämn tre saker på din att-göra-lista? duscha, plugga och sova
12. Cola eller fanta? Cola!!!! 
13. Vad skulle du ha gjort utan mobil? leva mitt liv. 
14. Dumpat någon? Typ..
15. Blivit dumpad? ja.. 
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Vet inte ^^
17. Vad har du för mobil? experia x8 .-.
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra?  Köppt upp allt på persenter till mina vänner och sparat.. Knske rest utomlands också c:
20. Favoritfärg? blå, rosa, vit, svart typ .-.
21. Film? Jag älskar Lejon kungen. INGET SLÅR DISNEY!
22. Bok? Döden i dina ögon :3
23. Serie? Greys Anathomy och Black Butler :3 
24. Vad gillar du mest med dig själv? Vet inte... mitt hår :3  
25. Vad gillar du minst med dig själv? Min näsa :c
26. Nämn två personer du aldrig skulle klara dig utan. Min mamma och min syster
27. älskar du någon? ja 
28. hatar du någon? hatar ingen men jag kan störa mig på folk... 

29. Ut och festa eller myskväll? Beror på vilken vecka på månade det är... If u know what I mean...

30. Saknar du någon just nu? Ja.
31. Vad är det bästa som hänt dig? När min katt kom hem till mig c:
32. Beroende av något?  Mat. Annars dör jag :C
33. Ditt livs största misstag? Det håller jag för mig själv.
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Min katt. Han klagar aldrig :3 
35. Har du några tatueringar? nej
36. Piercingar? öronen :3
37. Vem är mest lik dig? vet ej. 
38. Har du någon förebild? Nope :)
39. Vad ska du göra idag? Vet ej :) 
40. Vad är det värsta du vet? Spindlar.
41. Vad är det bästa du vet? Glass
42. Vad åt du senast? Tuggummi
43. Vad vill du ha just nu? Kärlek 
44. Vad köpte du senast? Varm oboy 
45. Vilka är dina favorit skådespelare? Channing Tatum 
46. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? Irma om det va en kille Christoffer :3 
47. Tränar du? Det händer väll att jag gör det 
48. När går du och lägger dig? typ 11 
49. Vad är klockan nu? 13:19 
50. Är du nöjd med ditt liv? Ja, ganska

Presentation


Hej hej! Kul att du har hittat hit. :) I min blogg kommer jag att skriva lite av varje. Vad jag ska göra, vad jag har gjort, vem jag är med, vad jag stör mig på, vad jag hatar, vad jag älskar, lite tips, lite fakta etc.
Hope you like it! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

VICKIPOWER


Ovido - Quiz & Flashcards