vickipower

Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Vicki - 2 mars 2014 20:51

Hej igen vänner!

Ja nu har jag gjort iordning min blogg till "rosa tema" Och tyckte det blev ganska bra :3  Sitter för tillfället och tittar på The vampire Diaries    Ja jag övertalade mig själv att titta på det heh...    Men idag så har jag köpt nytt nummer för Qomvik kompis skulle sluta sälja så tänkte för att slippa krångla med att byta operatör så bara jag byter nummer ^^ smart va?    Nä kanske inte... Var med Bästa vännen förut och handlae lite. Efter det så gick vi hem till hennes mormor och käka pizza sen gick jag hem och efter det så har jag kollat på the vapire diaries     Nä nu ska jag typ äta mat eller nått... Hejdå,  Kram och Kyss!     

Presentation


Hej hej! Kul att du har hittat hit. :) I min blogg kommer jag att skriva lite av varje. Vad jag ska göra, vad jag har gjort, vem jag är med, vad jag stör mig på, vad jag hatar, vad jag älskar, lite tips, lite fakta etc.
Hope you like it! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

VICKIPOWER


Ovido - Quiz & Flashcards