vickipower

Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Vicki - 9 mars 2014 19:26

Tjolahopp igen!

Kanske ska skriva några rader.. Va ett tag sen nu    Har hafft fult upp hela helgen nu när jag blivit frisk och orkar mer haha    Så nu sitter jag i sängen och äter Naturgodis och paradis(choklad) och spelar. Har lite eget mys nu när helgen är slut...


I fredags så gjorde jag inte så mycket. Låg mest i sängen.. Åt jätte god mat på kvällen och Sofia sov hos oss också. Vaknade kl 10 på Lördagen och då gick jag och Sofia och tränade(suddiga bilder nedan). Va ett tag sen jag tränade så de va as gött å få göra de igen.   Sen när vi kom hem så städade vi hela lägenheten. Jag, Sofia och Carro. Sen runt 5 typ kom mamma och Ellen(Min kusin) hem och då duschade jag och gjorde iordning mig så jag skulle bli klar när gästerna kom för vi skulle ha gäster hemma på kvällen    Sen kom dom, gästerna. Det var mycket trevligt och vi åt kinamat, spela gitarr och kollade på Melodifestivalen. Ja rätt låt vann    Sen gick alla hem och vi la oss i våra sängar. Ellen som skulle sova hos oss sov skaffötters med mig, vilket var trångt, varmt och jobbigt. Sen så vaknade vi runt 11 idag då och käkade frukost. Sen följde jag Ellen hem och jag och Sofia gick och tränade. När vi kom dit hade vi glömt nyckel så vi tog en jogging runda hem istället. Fick lite motion. Under resan hem så gjorde vi 10 armhävningar eller 10 situps eller 10 upphopp för att få extra träning   Sen kom vi hem och åt rester av kinamat och sen har vi suttit vid datorerna resten av kvällen... Imorgon är det skola igen....    Kram och Kyss      

Presentation


Hej hej! Kul att du har hittat hit. :) I min blogg kommer jag att skriva lite av varje. Vad jag ska göra, vad jag har gjort, vem jag är med, vad jag stör mig på, vad jag hatar, vad jag älskar, lite tips, lite fakta etc.
Hope you like it! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

VICKIPOWER


Ovido - Quiz & Flashcards