vickipower

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Vicki - 10 mars 2014 20:40

hej hej!

Idag så har jag varit i skolan och hafft de sköjj med min vänner. Kul att se dom igen efter min sjuka vecka förra veckan haha  Nä men efter skolan så va jag med Elin och vi gick lite på stan. Pratade lite och så. Sen har jag fått damp eller nått eftersom jag inte ätit socker och varit lättiriterad och så...

För igår gjorde Jag och Sofia ett avtal. Om jag klarar en vecka utan godis eller dricka ska hon göra 30 armhävningar UTAN stop. Och min första dag är avcklarad!      Jag har som sagt ett sockerberoende och har svårt att avstå från godis och sånt.. Så nu testar jag mig själv. Visst jag vill ju lyckas för att jag vill ju inte äta godis och sånt men jag vill också lyckas för att jag vill se henne göra armhävningar   Nu ska jag sova eller nått, Kram och Kyss  

ps. Bjuder på mobbade bilder.....   

Presentation


Hej hej! Kul att du har hittat hit. :) I min blogg kommer jag att skriva lite av varje. Vad jag ska göra, vad jag har gjort, vem jag är med, vad jag stör mig på, vad jag hatar, vad jag älskar, lite tips, lite fakta etc.
Hope you like it! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

VICKIPOWER


Ovido - Quiz & Flashcards