vickipower

Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Vicki - 11 mars 2014 19:54

Hej bloggen!   

Idag har jag gått i skolan, gjort prov, varit ute och haft allmänt roligt med mina vänner   I morse när jag kom till skolan så var jag så trött så jag ville strypa mig själv eller nått. Sen efter ett tag gick det över och då satt vi i biblioteket i skolan. Jag, Jasmine och Malin. Vi satt i ett grupprum och jobbade lite sen spelade vi chack resten av lektionen. Jag vann Båda gångerna.  Sen efter det gick vi och käkade och sen gick vi ut och satt och sola i 30 minuter och bara njöt av det fina vårvädret Med Malin och Jasmine.(mailn i grön tröja Jasmine i svart)

DET VAR HELT UNDERBART! Sen hade vi matte, Svenska och sen så hade jag historia prov. På historia provet fick jag en bulle och en chokladboll av Siw villket var ganska konstigt... Sen när jag kom hem fanns det mat som Carro hade gjort och den var jättegod för jag var hungrig.   Efter maten gick vi ut och gick med våra katter. Haha. Kändes ganska konstigt xD. Och ja. Jag använder skosnöre istället för koppel på min katt.... Sen har jag suttit och spelat i resten av dagen och nu är nu. Imorgon har vi bad på gympan. Inte kul eftersom jag inte gillar att visa min kropp för folk.    Aja här kommer då alla bilder av dagen. hejdå, Kram och Kyss   

                        

Presentation


Hej hej! Kul att du har hittat hit. :) I min blogg kommer jag att skriva lite av varje. Vad jag ska göra, vad jag har gjort, vem jag är med, vad jag stör mig på, vad jag hatar, vad jag älskar, lite tips, lite fakta etc.
Hope you like it! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

VICKIPOWER


Ovido - Quiz & Flashcards